721 340 328 info@firemnictvi.cz

Firma v mobilu a jak ji tam dostat

K tomu, aby podnikatelé nebo vedoucí pracovníci mohli mít firmu v mobilu, tedy kompletní přehled o informacích a dění ve firmě v mobilních telefonech, je potřeba zajistit minimálně dvě věci. Musí mít vhodnou aplikaci nebo systém, který to umožňuje, a musí do něj vkládat příslušné informace, dokumenty apod., vše, co je důležité a co je potřeba mít po ruce kdykoliv a odkudkoliv.

Velké firmy mají prostředky a zdroje vyřešit přístup k informacím přes mobil společně s nákupem průmyslových softwarových balíků nebo při zakázkovém vývoji individuálních korporátních systémů. K nim mohou pořídit, nebo si nechat na zakázku vyvinout i mobilní aplikace.

Začínající a menší firmy, ale i různé spolky, neziskové organizace nebo kluby takové možnosti většinou nemají.

  • Mohou přístup k informacím řešit např. přes sdílený cloudový disk, ke kterému existují mobilní aplikace. Musí pak pečlivě a podle nějakého řádu dokumenty na disk ukládat, to je často kámen úrazu. Dokumenty na disku nejsou také vzájemně provázané. Např. když máte firemní vůz, chcete mít celkový přehled – vidět technický průkaz, fotku osvědčení o registraci, pojištění, zelenou kartu, ale třeba i přehled servisů a oprav. Jenže na disku jsou to stále jen izolované soubory.
  • Další možností jsou internetové aplikace s mobilními aplikacemi. Ty jsou ale jednoúčelové, např. pro CRM, fakturace, nebo řízení úkolů, docházku apod. Danou problematiku pak ale řeší většinou dobře a mohou pro konkrétní úlohy perfektně sloužit. Když však chcete celkový pohled na firmu, musíte aplikací pořizovat stále více a s jejich počtem a množstvím uživatelů už znatelně narůstají náklady. Každá aplikace také jinak vypadá, musíte mít další a další přístupové údaje apod. A samozřejmě neodpadá nutnost informace a dokumenty do systému pečlivě vkládat.

Firma v mobilu ve Firemnictví

Ve Firemnictví.cz jsme tento problém pro začínající a menší firmy, pro spolky a různé organizace vyřešili následovně:

  • Vyvinuli jsme internetovou aplikaci, která je plně responzivní a přístupná stejně přes mobil, tablet i notebook. Aplikace je založená na šablonách, které umožňují do systému vkládat informace libovolného charakteru, vzájemně je provazovat a vidět je v souvislostech, je to taková vizualizace celé firmy. Můžete zde mít informace o obchodních partnerech, zakázkách, smlouvy, karty projektů, personalistiku, finance, majetek, akce, dokumenty, fotky, reporty, cokoliv, k čemu lze udělat šablonu. Pár ukázek:
  • A poskytujeme asistentskou službu evidence informací do aplikace. Protože z vlastní zkušenosti s řízením velké firmy vím, jaké je pro většinu lidí utrpení evidovat informace o tom, co vytvářejí a dělají, i když vědí, že je to pro řízení firmy důležité. Takže to děláme za zákazníka a ten má všechny informace k dispozici kdykoliv a kdekoliv potřebuje.

Toto řešení jednoduchým způsobem poskytuje pro menší firmy a organizace přehled o všech aktivitách, dokumentech a dění ve firmě. Všechno je v jedné aplikaci přístupné přes mobil, tablet i počítač. A klíčoví pracovníci zvládnou více věcné práce, protože nemusí trávit spoustu času s administrativou a evidencí, kterou děláme za ně.